Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 16:41:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Uskumatu Võidusõit Tabasalus

Toimumise aeg: alates 04.08.2024 kell 08:00 kuni 04.08.2024 kell 17:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Laabi küla, Harku tee 67

Ürituse korraldaja: MTÜ USKUMATU VÕIDUSÕIT, esindaja Kaspar Aarna, tel:
58008894, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Kalev Piksar, tel: 5538758

Tegemist on lastele ja täiskasvanutele suunatud vigursõidu formaadis
kardisõiduvõistlusega. Kohapeale on tellitud motoriseeritud
professionaalne meedikute brigaad.

Üritusel osalevad alaealised ning ürituse toimumispaika võib koguneda
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald